fredag, februar 29, 2008

iPhone@1.1.4

Så har jeg endelig fået opdateringen til at virke! Og det tog sgu sin tid.

For jeg opgraderede som guiden herunder viste mig til 1.1.4 via iTunes, men kunne derefter ikke køre cracken fra iClarified da den meldte denne fejl: "main script execution failed".

Det viste sig at jeg havde misforstået noget (protoZ: tak for heads-up) der stod i guiden på iphone.vildmedmac.dk, så jeg kunne ikke køre "cracken" til 1.1.4, og dermed kunne jeg ikke få signal på telefonen.

Da det endelig gik op for mig at jeg havde den forkerte BootLoader (4.6) gik jeg tilbage til 1.1.2, men så opdagede jeg at ZiPhone kan nedgradere BL'en til 3.9 - så det gjorde jeg så, og nu virker det helt perfekt med 1.1.4!

Prøv det selv...
Hvis du selv har mod på, kan du følge denne guide:
http://iphone.vildmedmac.dk/?p=554#comment-7452


BootLoader version
Hvis du er i tvivl om hvilken bootloader du kører med, kan du downloade og kører BBINFO (BaseBand Info) fra "trejan.com".

Du kan få den i installeren ved at ligge denne ind under sources:
www.trejan.com/irepo
Den ligger vistnok under "System" el. "Utilities".

Held og lykke med det :o)

Ingen kommentarer: