onsdag, marts 12, 2008

Driver f*ck på Vista

Så ville min Vista alligevel ikke mere. Den besluttede sig for at jeg ikke brugte mit eksterne mus & tastatur nok til, at det kunne blive ved med at fungere. Så det holdt lige pludselig op med at funke ... fedt!

Begge enheder var pludselig helt ukendte for Vista, og tro mig, jeg har googlet en del for at finde en løsning. Men når man forsøgte at læse en ny driver ind til f.eks. tastatur, så får man af vide at det kan man skam ikke da filen allerede eksisterer. Nå tænker man så .. så sletter jeg den da bare - næ nej - det må man heller ikke....

Så det blev lige en om-installation - eller nærmere en parallel installation!

Synes bare det er underligt som sådan noget kan holde op med at virke sådan lige pludseligt - jeg kunne forstå det hvis jeg havde pillet ved driverne el. sådan - men det har jeg ikke ....

Nå pyt - en ren Vista kører også bedre ... :o)

Ingen kommentarer: